Att hålla ordning på många saker samtidigt är en egenskap som jag har och är väldigt stolt över. Jag använder den dagligen och brukar lyckas sortera och strukturera det mesta. Just nu är det lite väl mycket bara, det är många saker som snurrar i mitt huvud och jag känner konstant ett behov av att skriva To do-listor men jag lyckas aldrig börja.

Inte bara är det fullt upp på jobbet, dessutom har jag haft besök av min svägerska i veckan, på fredag är det tjej-aw, jag måste skapa en överblick över vad jag ska renovera, kontakta hantverkare, skapa underlag för bostadsrättsföreningens styrelse som ska godkänna mina renoveringsplaner. Jag ska “bodela” med mr T, åka och titta på köksluckor på IKEA, mäta upp den exakta storleken på köket, beställa tid för att rita upp köket med personal på IKEA. Jag ska beställa köksfläkt, undersöka vitvaror och beställa det. Eventuellt beställa nya soffor. Sen ska jag försöka styra upp min resa till Kanada som jag åker till på tisdag. Hur transporterar jag runt mig, vad vill jag se osv.  Sen är det bredband och  elavtal som måste tecknas, färger till väggarna som ska väljas och en massa annat…

Min hjärna kokar lite och jag måste börja landa frågor. Hoppas att jag kan använda helgen på ett klokt sätt, annars kommer jag bli superstressad av resan till Vancouver.